Advertentie

Tarteel: Quran A.I. voor iPhone

  • Gratis

  • In Nederlands
  • V 5.39.9
  • 4.6

    (0)
  • Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Tarteel: Quran A.I. zal je helpen om dichter bij Allah te komen.

Allah openbaarde de Koran aan Zijn dienaar, Muhammad, in de vorm van een boek zodat hij zich kon blijven inzetten om te memoriseren wat Allah aan hem openbaarde. De Koran is niet alleen maar woorden op papier, maar een Goddelijk Boek dat het woord van God voor de mensheid is. De hele Koran is een uniek verhaal dat zich afspeelt over een periode van ongeveer 6.000 jaar in de geschiedenis van de mensheid en vertelt ons hoe we moeten leven en wat acceptabel is in de ogen van God. Het bevat leiding en belangrijke boodschappen en bevat verzen uit verschillende boeken in de Bijbel die we Hadith noemen, die ook door de Koran worden beschouwd als een belangrijke bron van informatie in de islam.

In de Koran, het boek van God, vinden we Gods beschrijving van de betekenis van de gebeurtenissen in het universum, Zijn schepping, Zijn profeten, de verschillende religies en de gevolgen van hun daden. We vinden ook leiding van God over hoe we moeten leven en hoe we de islam moeten praktiseren, en nog veel meer.

Om over de islam te lezen en te leren, moet je de Tarteel-app downloaden en inloggen op je account met je e-mailadres. Wanneer je inlogt, vind je een vak aan de rechterbovenkant van je scherm waar je al je accounts in de app kunt vinden, je kunt ook het volgende niveau van je account vinden waarmee je je account kunt verhogen en verbeteren, en je kunt ook de volgende niveaus en niveaus vinden, je kunt ook je accountscore zien en je kunt ook zien hoeveel dagen je nog hebt om je Koran te voltooien.

Ook beschikbaar voor andere besturingssystemen

Programma is beschikbaar in andere talen


Tarteel: Quran A.I. voor iPhone

  • Gratis

  • In Nederlands
  • V 5.39.9
  • 4.6

    (0)
  • Beveiligingsstatus


Beoordelingen about Tarteel: Quran A.I.

Heeft u geprobeerd Tarteel: Quran A.I.? Wees de eerste om uw mening te verlaten!


Advertentie

Verken Apps

Advertentie

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.